Keressük csapatunk legújabb tagját IRODAI ADMINISZTRÁTOR pozícióba!
Ha szereted a változatos feladatokat, magabiztosan kezeled a táblázatokat, ugyanakkor könnyedén megtalálod a közös hangot a kollégákkal is, precízen és önállóan, de csapatban is hatékonyan dolgozol, akkor nálunk a helyed!
Feladatok:
- Általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása
- Adatok rögzítése, dokumentumok rendszerezése
- Táblázatok, kimutatások naprakész vezetése
- Riportok, elemzések készítése
- Napi kontrolling feladatokban való aktív részvétel
- Szállítói számlák ellenőrzése, iktatása
- Készletek nyilvántartása és kezelése, készletmozgások nyomon követése
- Munkaüggyel és bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
Irodavezető munkájának elősegítése
Elvárások
- Alapszintű pénzügyi ismeretek
- Magabiztos, gyakorlati Excel használat;
- Pontos, precíz munkavégzés
- Középfokú végzettség
Előnyt jelent
- Vendéglátó szoftver ismerete
- Vendéglátás területén szerzett tapasztalat