Karrier

Irodai adminisztrátor

Keressük csapatunk legújabb tagját IRODAI ADMINISZTRÁTOR pozícióba!
Ha szereted a változatos feladatokat, magabiztosan kezeled a táblázatokat, ugyanakkor könnyedén megtalálod a közös hangot a kollégákkal is, precízen és önállóan, de csapatban is hatékonyan dolgozol, akkor nálunk a helyed!

Feladatok:

  • Általános irodai, adminisztratív feladatok ellátása
  • Adatok rögzítése, dokumentumok rendszerezése
  • Táblázatok, kimutatások naprakész vezetése
  • Riportok, elemzések készítése
  • Napi kontrolling feladatokban való aktív részvétel
  • Szállítói számlák ellenőrzése, iktatása
  • Készletek nyilvántartása és kezelése, készletmozgások nyomon követése
  • Munkaüggyel és bérszámfejtéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
    Irodavezető munkájának elősegítése

Elvárások

  • Alapszintű pénzügyi ismeretek
  • Magabiztos, gyakorlati Excel használat;
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Középfokú végzettség

Előnyt jelent

  • Vendéglátó szoftver ismerete
  • Vendéglátás területén szerzett tapasztalat

Jelentkezés az állásra:

Vissza az állásokra